صید ماهیان خاویاری از دریای خزر 5 سال ممنوع شدمطلب ارسالی ازفاطمه خدادادیان
انجمن علمی گروه مهندسی منابع طبیعی گرایش شیلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
درباره وبلاگ


«بسم الله الرحمن الرحيم؛ الحمد للـه رب العالمين والسلام والصلوه علي سيدنا ونبينا محمد وآله الطاهرين وصحبه المنتجبين؛ اللهم عجل لوليك الفرج والعافيه والنصر واجعلنا من خير انصاره واعوانه والمستشهدين بين يديه.» با عرض سلام؛ اعضای انجمن علمی مهندسی منابع طبیعی گرایش شیلات (تکثیر و پرورش آبزیان) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ورود شما را به وبلاگ این انجمن خوش آمد می گویند.
آخرین مطالب

صید ماهیان خاویاری از دریای خزر 5 سال ممنوع شد :



وزیر خارجه روسیه گفت سران 5 کشور حاشیه دریای خزر توافق کردند طرح ممنوعیت صید ماهیان خاویار در این دریا را به مدت 5 سال اجرا کنند .

به نقل از فرانس پرس سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه تاکید کرد با توجه به کاهش چشمگیر ذخایر ماهیان خاویار دریای خزر این طرح از سه ماه آینده اجرا خواهد شد . این طرح که پیش از این با حمایت ایران و روسیه روبرو شده بود ابتدا با مخالفت قزاقستان روبرو شد ولی سپس این کشور موافقت خود را با اجرای آن اعلام کرد .

لاوروف تصریح کرد ما به یک راهکار فنی و علمی دست یافتیم . اکنون باید روی مکانیسم خاصی کار کنیم تا این موافقتنامه اجرایی شود . روسیه در سال 2008 یک طرح 5 ساله برای کاهش صید ماهیان خاویار ارائه کرد که این طرح از سوی قزاقستان رد شد .

تقریبا کل ماهیان خاویاری جهان در دریای خزر زندگی می کنند . سازمان های حمایت از محیط زیست و صندوق حیات وحش جهان در گزارشهایی از کاهش چشمگیر جمعیت ماهیان خاویار دریای خزر ابراز نگرانی کردند . جمعیت انواع ماهیان خاویار دریای خزر طی دهه های اخیر بیش از 70 درصد کاهش داشته است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها
  • شیلاتی های دریا دل
  • شیلات
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی شیلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و آدرس anjomaneshilat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

<-PollName->

<-PollItems->

.


IranSkin go Up

.

نیت کنید و اشاره فرمایید